PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

10 April 2011

Besties ! In Memories ! {only left 23 days}

salam uolls....

apa tue....tajuk atas tue...huhu.... sedey plak nie..tadi tgk calendar...=(

nape ea... hanya tinggal 20 hari saje untuk aku duduk menetap kat asrama KYMI tue..menumpang saje..as a Student Unirazak.. with course Foundation in Management..ouh! memang sedey bila da nak abis nie...erm, pas nie... cuti 4 bulan lebih! bulan 9 baru masuk balik ...uhhhh! memang lama...4 bulan..mesti masing-masing da lupa diri masing-masing nnt, sebab lama sangat da xjumpa..adush! apa la aku nak buat dalam masa 4 bulan nnt..mesti aku akan jarang nak update bl0g lagi...huhu..because of what? because aku nak kene KERJA! sekadar mengisi kekosongan hari...as apa? nnt aku cyter ok..=)

on that...ada la beberapa pic aku sempat rakamkan dgn mereka-mereka // merangkap classmates aku...
JOM TENGOK nie... Will Miss Them along 4months nie.. 
And xsabar-sabar aku nak bergelar "Student BHons. of Education" ..
Doa-doakan aku ok...huhu..makin besar tanggungjawab..makin bertambah besar kerja-kerja aku nanti..
,makin besar jugak la hari-hari untuk aku TIDAK MENGuPdAtE bL0G...



Hehehe! Nie gambar tahunan kitaorang..huhu...FORMAL je sumer kan...sempoi...
d0 you see me..?? ahaks! sebelah i ada sis Anna Mardhiah..
Yang pakai baju Cap Ayam tue...brother kitaorang...paling TUA larh... MR.BOB.. dye sangat baik dgn adik-adiknya sekalian...cayunk bob.....=))

 hahaha~~ candid time...tgk yang mana paling comey? and paling hensem..?

heheh! tapi sayang..yang ada dalam pic nie just bape ketul je..yang lain2 tue..pemalu kot!
Kitaorang 1 Malaysia...


oh yea! memang comel! >.<

Guys, i will miss u all soon!!
muaxoxo!

   hahaha...aku control ayu disitu~~
              with my love ~~ lol ~~ Tarmendar// VJ....


 sekadar hiasan~~

ok ! nie la my classmates...rapat dgn alls..=)

I Love Uolls...




Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: