PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

10 March 2011

xsuka orang terlalu BERKIRA!

Hye!
ish....aku x puas hati dengan si dia..uppss! Bukan kekasih hati saya ea...
Seorang yang saya kenali sebagai seorang SAHABAT !
Adush! Haiyakk! Sumenyer nak berkira..
Aku x puas hati dengan dye...sebab semuanya dye nak berkira...semuanya dye nak kira....dari 0-99999999999...
walaweyh! apa sangat la, kalau pinjam meminjam antara kawan..? yang penting pulang..and xguna lama-lama..
halamak! semua nak dikirakan... 
aku xde pon nak berkira ngan sesape..
Aku xhingin nak berkira ngan sesape...berkira pon bukan ad faedah pon..
bukan dapat pape pon...
maybe kalau berkira..dapat camnie la.. mcm aku buat nie...
bercerita kat orang lain...
Ish...memang geram giler2 la...kalau orang berkira dengan aku  nie..
rase macam nak aje aku cepuk-cepuk-cepuk mukenyer dgn 'SELIPAR'
Tapi, nasib baik la... aku masih ad sifat kesabaran yang cukup kuat...
Kalau xde..da berCOP selipar kat muke si dia !

I GERAM LA YOU ALLS..

Bubye la ea..

Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

5 comments:

Ira Izatti said...

haishh..cpew larh uh sygs???

aNNa maRdHiaH said...

tak suka orang yg tak nak mengaku salah walaupun dh kantoi! pe salah nyer mengaku .bukan kita nak berkira sangat pun macam dia .

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

Sape? ada salah seorang hamba Allah nie ira...
erm..anna, taw je la perangai dye.. OVER CEREWET !
aku bagi cacing kerawit kang...aish!

aNNa maRdHiaH said...

cacing kerawit wit wit kelapa sawit . eh tetibe je .

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

haha! geram seyh!