PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

17 March 2011

Ada Blogger Main NGANGKUNG !

Salam uolls..........
GLUUP ! Dup Dup ! Dup Dup ! Dup Dup  !
Berderau sekejap Jantung aku nie bila terbaca sebuah blog yang dikreativikan oleh seorang WANITA..dan ISLAM.. semestinya bangsa MELAYU kita ! 


Memang perkara seperti ini tidak diambil serius oleh mana-mana pihak yang harus mengambil 
tindakan terhadap seseorang yang membeli nombor ekor. tetapi, bagi aku... 
terhadap blogger ini.. memang tidak patut, mendedahkan perkara haram itu pada 
kalangan pembaca yang menjenguk ke blog beliau.
 Bagi aku...itu TIDAK PATUT.. dan membawa aku terpikir tentang Peribahasa..
Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga...
Tak nak la, disebabkan entry blogger sorang nie.. abis satu Bloggers Malaysia...
Disaman ! // Dihalang daripada berblog ! // Dan buat nama para blogger rosak !
 Korang mesti xnak kan? 
So
.
.
Pada yang prihatin ingin memghalang // menasihat Blogger ini drpd berNGANGKUNG lagi.. TOLONG KLIK >SINI<
Tolong nasihatkan bl0gger nie...  !
ok uolls. Bubye !

--------JANGAN tak ambil peduli bila anda sedang MEMBACA--------



Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

6 comments:

Abang Zam said...

okeh..stel..dah basuh dah..hoho

steps said...

hello..... ngangkung....oooo....

http://www.qatarairways.com/global/en/100.html?referrer=skyship3000@yahoo.com

Cikgu Fikri said...

tak elok mengangkung ni..
klu mencangkung boleh tak?
huhuhh :)

Cik Eniey said...

dear.. dia x main no ekor la.. ce baca entri dia smpai hbs.. dun wori k.. blogger2 kt m'sia ni mmg prihatin.. gud2.. hehehe~~

Ena Yan said...

dah g baca blog tu, dan entry ngangkung tu, blogger tu main2 je lah..saje kasi suspen.

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

=).. HEHEHE ..... saje je nak bagi suspen kat uolls semua... =)
hoho..