PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

01 March 2011

Adakah Itu Untuk Aku Kawan....

Assalamualaikum semua! 
Erm, ari nie lepak Secret Recipes aj..
Kul 10 baru balik hostel..

And, balik je hostel, terus mandi, bersihkan diri nie.. pas2 jenguk FB, da boring ngan FB..
berBlogwalking plak..
Tetiba terdetik hati nie nak jengah blog 'si Dia'...
Bila kenangan dulu bermain di kepala nie.. mulala nak berjiwang..
Mood : Jiwang Karat
Sebenarnya, da lama nak buat entry nie..Tapi, rasa mcm xsanggup je..
Ya, xsanggup.. sebab ap xsanggup? 
Sebab aq yang punya angkara bende buruk nie jadi dalam hidup aq dan 'Dia'....
Memang la aq x sanggup nak bercerita hal nie... 
macam2 perasaan yang menghantui diri nie.. tapi xpelah... 
Aku tetap Aku..'Dia tetap Dia'..

Hmmm, sebenarnya, on his blog... 
he Said... one song from Zizan ft.Dina....
Aku rasalah, lagu tue untuk aku...
Tapi xtawlah... Rasa macam Ya..
Confident sangat yang lagu tue mmg 'si dia' dedicated untuk aku..huhu...
Mood time dengar lagu tue...hmm...
SEDIH+MENYESAL+TERINGAT DIA+RINDU !
Rindu? huhuhu.... Ya, aku rindu dia...
Rindu disimpan dalam hati..sebab aku tahu aku da berpunya... walau belum berikatan, 'si dia' mengajar aku untuk Setia... biar Rindu dalam hati aku nie...Hilang sendiri.. kan kan kan? 

NEED TO STOP HERE!
**xbley cyter labih2, biar aku simpan dalam hati dan InsyaAllah, bakal hilang satu hari nanti**
CONCLUSION PLEASE!

Nak buat macam mane, semua tue Takdir dari Allah, menguji setiap hambaNya di bumi ini..
Setiap Ujian yang diberi, pasti akan diingat dan sentiasa ad hikmah dan tauladannya...

STATEMENT 
Aku masih ingat dia lagi.. Tak pernah aku lupekan nama tu.. Walaupun, nama x disebut berulang kali di mulut ni, tapi **Dalam Hati Ada Taman** ...

Okla Uolls.. xmau la cerita lagi tentang nie.. Hanya Sekadar Di Pinggiran ea anak2 blogger sekalian..

Apa Yang Baik datang Dari Allah dan Kalian...
Apa Yang Buruk datang Dari aku yang masih belum Sempurna..

Salam..


***Nie bukan entry aku la korang, aku terbaca entry sorang blogger nie... aku terpikat plak ngan entry ni.. 2 yang aku COPY+PASTE je***


Menarik! Ad cket kene mengene ngan cyter aku pada suatu ketika dahulu..


ok uolls! Bubye..




Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: