PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

16 March 2011

ala....MEMORANDUM!

Salam uolls... =.="

 ish ! xsuke la..'-tanda seru-' '-tanda seru-'
tak suka tak suka tak suka kene MEMO...

Tadikan uolls..tgh aku asyik ngadap lappy nie hah...
ada plak sekumpulan orang yang bagi surat kat aku...
(dalam hati - amboi! mcm orang jauh je dapat surat2 bagai ni
tapi, da buka...aloooooo.... dari Kolej...memo plak tue...
Taw da sebabnya nape aku dapat Memo dari Kolej...
Sebabnya...aku x pergi mengundi aritu untuk KETUA ARAS HOSTEL....
erm..aku bukan sengaja taknak pergi mengundi..tapi, time tue aku betul-betul tengah Menstrual...s0, xkuat nak bangun and turun mengundi...aku cuma mampu terbaring and tahan sakit je...
sejuk giler taw x, org lain panas tgh2 hari tue...aku punyala sejuk....


bukan alasan taw...tapi xpelah... TIADA MAAF BAGIMU SYAHIDA ... so, aku turut je lah Hukuman yang dikenakan oleh Pihak Kolej... (=.=") nyampah taw! 
Dgn kegagalan aku untuk pergi mengundi tue...aku kene la wat keje amal Hari Sabtu nie nnt....bersihkan kawasan hostel...:)
best jugak.. byk pengalaman aku...bergelar seorang pelajar FOUNDATION IN MANAGEMENT...

Kalau dulu, bersihkan kawasan sekolah..sekarang...bersihkan kawasan k0lej plak...
Bagus x bagus tue?

Memo Memo Memo !
Pengalaman betul la......

ok uolls...bubye...
__________________________________________________________
MEMORANDUM MODE
__________________________________________________________


Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

10 comments:

dill said...

pengalaman. hehe. tak pe. bleh exercise skali :)

Miss Dill^^

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

huhu.... ea2...exercise pon exercise la kan...Miss Dill...

Kuronofu91 said...

macam kat Jepun pulak...kena cuci tandas kalau ponteng kelas....

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

huhu... Jepun? teringat plak tsunami kat sane....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehehe.. best nye kena denda.. xpayah g kelas kan.. hahahahaha

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

ala....Topimagine... ari sabtu mmg xde kuliah...top tolong scha la ea...

anna mardhiah said...

padan muka . sape suruh tak mengundi .. huhu ..

Hazmin said...

tahniah ye atas kejayaan memperoleh memo tersebut..hehe

Opah Kentang said...

hihi..takpe la.
perkara biase kene denda.
boleh tengok kawasan hostel bersih.
Opah pun slu kene jugak.

EH,KYM ye? still in hostel kan/
mesti salu lepak Giant ni kan?
Boleh la kite g lepak Giant next time! :)
nice to meet u oke :)

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

=)... huhu...yap still in hostel...hari2 dok hostel je memanjang..tp jarang da lepak Giant..sbb da xexcited da ngan Giant..kalau dulu time sem 1 & 2, sllu la jgk lepak n mkan kat sane...tp, skrg..just masak je kt hostel..=)
Tp, for opah... bley je nak lepak Giant..