PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

22 March 2011

AKU BENCI ROKOK !

mood on fever : nak join segmen abang ben....

salam uolls...=)...sempat lagi kot...sebelum tengah malam nie..aku siapkan segmen yang aku join dari
Abang Ben // Ben Ashaari

image


Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ? Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..

  • My answer is :: sebab aku x suke rokok adalah, effect pada orang yang menghisap rokok, first sekali bila bau badan dyeorang tue...adush! memang aku xbley tahan lah... dasyhat giler bau...aku kalau terbau aj badan dyeorang yang macam bau besi karat tue..memang aku terus bla la...kadang2 dgn selamba mautnya, aku buat-buat nak muntah..perrrghhh...bau tue, mmg xbley bla la,....aku rasa korang pon taw kan...macam mane bau besi karat tue.... lagi satu, sebabnya..aku x suka rokok, sebab rokok nie bley buat kita MATI...taw x..? mati.... bukan yang merokok tue yang mati dulu..kita yang dok hidu bau rokok nie la jugak yang akan mati dulu...(mengikut kajian para saintis ok)... and, setahu akulah, kalau orang yang terlalu over hisap rokok nie, semua barang2 dyeorang pon..adush! bau rokok jugak...pening kepala den...sebab aku benci rokok jugaklah, aku join segmen abang ben nie hah...powerful betul...!
Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok !

  • Pesanan aku :: Ehem-ehem, pada kamu-kamu yang merokok ni.. kalau nak merokok sekali pon, jangan la terlalu over..korang taw x, bau mulut korang, macam besi karat! hish... tolonglah berhenti..kalau badan korang dah macam tengkorak lidi...berhentilah menghisap rokok, sebelum rokok tue memberhentikan nyawa anda!! INGAT! Rokok membahaykan kesihatan... & pada yang Bakal merokok plak..tolongla, fikir-fikir dulu sebelum merokok....agak-agak da nak kritikal,hampir2 nak hisap rokok tue....korang buat LIST ke, ESEI ke, Kebaikan & kelebihan Merokok...aku akan kasi korang 100% markah....lulus! dan bley hisap rokok ! ADA FAHAM!!?
Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini ..

  • urm....pendapat? :: aku bukan nak kutuk or rendahkan diri dyeorang nak kata dyeorang nie, sebagai seorang yang x faham maksud BAHAYA ! ( TIDAK PANDAI ) bagi aku, dyeorang pandai, dan bley bezakan antara baik dan buruk ! Tapi, ntah sebab apa, masyukkkkk sangat dgn rokok.. sampai sanggup mencuri sana, mencuri sini, semata-mata nak beli rokok..adush ! x taw, nak judge dyeorang mcm mane.. 


okla uolls.... nak JOIN bley jugak....
tap, kene cepatlah...SAMPAI TENGAH MALAM NIE JE !


bubye!

Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

3 comments:

Admin said...

Assalamualaikum...

Kebetulan pula.. Baru2 ni sy juga ada buat artikel mengenai rokok...


http://smskey.blogspot.com/2011/03/kenapa-manusia-dilarang-merokok.html

Lulu Caldina said...

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

=)... yap..say no to rokok...
ahmad zaki :: saya da jenguk blog kamu and da baca....great !