PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

03 November 2010

gue kangen banget sama dye...

Assalamualaikum sumer...

Gue kangan bangat sama dye..
Kangan bangat2...
Gue mau bangat ketemu sama lo...
Kapan kita bisa ketemu...?
Gue udah Kangan bangat-bangat sama lo...
Aduh....
Mengapa yaa..
Harus ad kangan dalam realiti kehidupan ini..?
arrggghhhh......
Gue kangan banget sama lo..
Kangan bangat...
Kapan kita bisa ketemu kembali...?
Ayoh d0ng...
Kapan yaaaa??
Kangan sama kam0o nih.....


Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

1 comment:

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

huhu...bile nk jumpe nie...? rindu sgt2..