PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

09 November 2010

Aku Lemah Kerana 'Restu Ibu'

Di luar ini....
Senyuman manis kelihatan...
Tapi...
Di dalam...Jauh disudut hati...
Siapa yang tahu??

Aq mengukir senyuman manis untuk semua tatapan pembace...
Aq mengukir senyuman manis ini demi keluarga tercinta...
Tapi....
Seperti ap yang aq katakan tadi..
Ap yang terbuku dihati ini...
Tiada siapa yang dapat tahu...kecuali apabila aq mula bercerita di sini...
______________________________________________

Sayang seribu kali sayang..
Kasih yang datang dalam hidup aku..
Aku siakan...
Aku abaikan...
Aku lalaikan diri aku...dengan perkara yang tidak sepatutnya aku fikirkan...

Sayang..
Maafkan aku...
Tiada kata yang el0k lagi...
Tiada kata yang m0lek lagi...
Untuk aku ulang beribu kali...
Hanya 'MAAF'...
Itu yang mampu aq ucapkan...
Tiada apa yang terbaik disini sayang...
Tiada apa yang mampu aku lakukan...
Segala kekekuatan....
Segala keyakinan....
Yang aku lahirkan pada satu ketika dahulu...
Kini semakin pudar...
Pudar dan terus pudar...
Rasa bagi nyawa dihujung tanduk..
Besar dugaan ini...
Perit kita lalui...
Aku tak sanggup...
_________________________________________________

Maafkan aku sayang...
Kerana cinta, aku sengsara
Kerana aku, kau tidak bahagia...

Kadang aku merasakan...
Aku hadir dalam hidup mu..
Hanya mahu untuk menghilangkan kesedihan yang kau hadapi...
Dan
Berikan sedikit kebahagiaan...
Kegembiraan....
Untuk kau melupakan apa yang telah terjadi...
Tapi...
Kerana kasih dan sayang yang aku beri...
Aku terlanjur mencintai dirimu....
begitu juga kau...
Terlanjur mencintai aku... 
Kita sama-sama jatuh hati...

Dan apabila...
Kita mula mengagungkan cinta kita...
Dugaan Allah yang begitu berat...
Melanda ...
Besar ujian Allah berikan...
Mungkin kau mampu harunginya..
tapi...
Aku???
Keyakinan aku hilang sayang..
Kekuatan aku juga...
Ini kerana hanya cume satu...
Restu dari insan yang bergelar ibu...
Kerana itu...
Aku jadi lemah...
Aku tidak b0leh menjadi sekuat dulu...

Maafkan aku sayang...
Kerana aku....Kau hilang segala kebahagiaan....
Kerana aku....Kau hilang semangatmu....
Kerana aku...Kau jadi lemah seperti aku...
Hanya MAAF yang aku mampu ucapkan...
Maafkan aku sayang...
Maafkan aku...
Aku lemah kerana Restu Ibu...




Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: