PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

02 November 2010

b!dadar! dar! syurga...



Aku adalah bidadari dari syurga

Bila ingin miliki aku
Semudah yang kau mahu
Aku takkan tertipu kata
Yang harus kau impikan

Aku adalah bidadari dari syurga
Yang akan selalu membuatmu bahagia
Aku adalah bidadari dari syurga
Yang memberikan indahnya personaku dengan cinta

Aku adalah bidadari dari syurga

Jangan berharap akan mudah
Kau memikat diriku
Dengar nada suara hatiku
Bila kau ingin tahu

Jangan kau cuba

cuba menipu hatiku
Dan jangan cuba

cuba terlalu menginginkanku
Kerna tak mudah

mudah dapatkan cintaku
Jangan sampai kecewa bila ku menolak cintamu


Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: