PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

01 July 2010

happy July sumer...

hye sume...happy July..especially to my fwen, Ira Izatti / babyira80.blogspot.com.. birthday dye la bulan ni, 16 July nie... jgn lupe wish wahai kawan2 ku sume...nnt die majuk.. kih kih kih


 Bored Class....

ni la lecturer aq,Tn. Hj Md Noor...dye ajar subjek personal development..ar nie, class mcm biase la... lecturer nie mmg suke mngofusekan aq.. aq xpaham la wei, ap yg die nk sampaikan pd kiteorg sume... mmg btul2 blur....boingnye... confusenye... sedihnye....exam da makin dekat... study ntah ap2 laa...sedih..sedih....hua hua hua... sebenarnye kan, aq xtaw nk cter ap2 ar  nie, korang bace arr, blog member2 aq yg len..ok... msti ad bende yg lawak jd kalam dlam hidup dieorg....ar2 Happening aj...huhuh..ok korang..bye...salam..




TO MY LECTURER : I'M SO SORRY, I DID NOT MEAN TO HURT YOU, BUT ACTUALLY, I DID NOT KNOW WHAT WAS YOU TEACH US.... SORRY SIR..
Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: