PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

28 June 2010

kerana cinta ilahi

Akan ku cari jalan kepenatan,
Akan ku redah ombak kesusahan,
Akan ku pilih hidup kemiskinan,
Akan ku biar lorong kesenangan.

Kerna cinta Ilahi,
Aku sanggup tiada habuan,
Aku sanggup tiada bayaran,
Aku rela tiada sanjungan,

Aku tegar tahan kelaparan,
Aku redha hilangnya kemewahan.

Kerna cinta Ilahi,
Aku tiada lagi pilihan,
Memilih sunnah penciptaan,
Yang mencipta memberi arahan,
Yang di cipta akur pada arahan.

 Adakah nama kita sentiasa di sebut di langit Allah, 
ataupun kita sekadar terkenal di bumi,
tetapi sekali pun tidak menjadi perbualan antara malaikat di langit.. 
moga redha Allah di cari, 
bukan redha nafsu dan manusia.. ikhlaskan niat.....

Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: