PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

26 June 2010

this is me_ nursyahida

hye korang... aq ad kat cni...
hehehe... name aq Nursyahida binti Daud.. aq ank bongsu, tp jgn plak korang ingat aq ni anak mak k... even aq anak bongsu..aq xdelah nk manje2 sangat ngan family aq...biase2 aj... kalo korang nk taw, ap yg aq buat ari2... korang sllu la intip aq nyer blog ni....blog nie, aq anggap macam diari aq....tp diary yg x Private... sb, ad org yg akan bace... huhuhuhu... ok, 4 olls my fren.. jgn lupe kan aq k... aq rindu ngan blog korang...update ler ari2...


Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

No comments: