PLEASE CLICK FOR ME !

Assalamualaikum's to all my readers, SILENT readers and also to the HACKERS :: Nursyahida/Scha is here.. If u had any comment, just comment at my entry.. If u want to Follow this blog, i will appreciate that's much.. And If u want to Exchange Link, Just insert your name and LINK here.. I will Follow u back and comment on ur blog.. =).. THANKS VISIT MY BLOG =D

27 July 2011

aku LEGA seketika!

Salam uolls
Hari ni, Hari paling Bahagia buat aku...
Sebabnya, kepala otak aku ni terasa LEGA buat seketika tatkala hari ini LAST aku menyettlekan assignment and Quiz..Mid-Term xada sebabnya Semester 1 aku ni, short sem, hanya 7 Minggu.. memang gila kan? 7 minggu je kitaorang study pas2 da Final Exam.. masuk balik bulan 9 nnt... Semiggu pas raya macam tue..adeh! Xdapat nak raya panjang-panjang.. huuhuuu! 

Untuk sem 1 ni, aku amik 3 Paper.. tapi 2 killer subject ! Foundation in Edu dgn Fundamental of IT!

Sem depan plak 6 subject ! 4 killer subject ! Apa ntah, aku pon xhingat ! Final Exam sem 2 plak, bulan Januari 2012 ! 3 bulan lebih je aku study 6 subject pas2 da Final Exam.. ! Tahun pertama la katakan! Susahnya nak dapat Segulung Ijazah.. =(

Minggu depan da Final Exam ! Killer subject plak boleh pada hari yang sama.. Adeh! Satu paper pagi, satu lagi petang ! *xkanlah malam plak kan...?*
Second day subject yang aku minat and aku boleh score. Insya-Allah.

Oklah ! Aku nak tido and nak bersahur.. Nak ganti puasa...
heheheheheheheheheh!

okla uolls..
Doakan kejayaan aku ok !

Bubye
Salam.

Create With Love : Nursyahida Daud : This Blog is My Mine

1 comment:

prince milo aka zul said...

work hard!!>.:)

system.out.println("do the best keyh
tok pelajaran idah..")